Ako prebieha registrácia ochrannej známky
Stačí len zadať potrebné údaje do registračného formulára a odoslať nezáväznú objednávku. O všetko ostatné už sa postarajú naši overení odborníci a advokáti. Zaujíma vás, ako celý proces registrácie ochrannej známky vyzerá od chvíle, kedy odošete objednávku?
-
1. Vyplníte objednávkový formulárZadáte potrebné údaje do jednoduchého objednávkového formulára. E-mailom vám príde výzva k platbe objednávky. Po zaplatení budete požiadaní o podpísanie plnej moci.
-
2. Rešeršcca 1 týždeňZaistíme rešerš, aby sme zhodnotili, či bude možné vašu ochrannú známku registrovať. Zistíte tak napríklad, či vaša OZ nie je totožná s už existujúcou ochrannou známkou a pod. Pokiaľ by došlo k tomu, že ochranná známka nie je vhodná na registráciu, vrátime vám peniaze za registráciu s odpočítaním práce za rešerš.
-
3. Príprava dokumentu k registráciicca 1 týždeňZaistíme prípravu žiadosti na registráciu vašej ochrannej známky na Úrade priemyselného vlastníctva a pošleme vám ju ku kontrole.
-
4. Podanie na Úrad priemyselného vlastníctvaAkonáhle žiadosť odsúhlasíte, je podaná na Úrad priemyselného vlastníctva.
-
5. Kontrola Úradom priemyselného vlastníctvacca 1 - 3 mesiacePo dobu cca 3 mesiacov prebieha na úrade kontrola prihlášky. Prípadné požiadavky na doplnenie či úpravy sú s vami obratom konzultované.
-
6. Zverejnenie ÚPVÚrad priemyselného vlastníctva zverejní zámer registrácie ochrannej známky, aby sa k nej mohli ostatní vyjadriť. Toto obdobie spravidla trvá práve 3 mesiace.
-
7. Schválenie a registráciaPo uplynutí približne 6 mesiacov je ochranná známka schválená a zapísaná do registra. Platnosť ochrannej známky sa počíta od doby podania prihlášky na Úrade priemyselného vlastníctva.
-
8.Doručenie certifikátuZískaný certifikát vám zadarmo bude doručený poštou na vašu adresu.
A celý proces sledujete jednoducho on-line z pohodlia kancelárie ...